Premiera la Pitesti


Site-ul www.monden.info publica azi o informatie pe care mi-am permis s-o preiau si eu aici,pentru ca este vorba de o premiera pentru orasul nostru:Pitesti.

Astfel,renumita trupa de muzica dance September incepe un turneu in Romania.Din 25 octombrie pana pe 9 noiembrie trupa va sustine concerte in 7 orase din tara noastra,printre care si Pitestiul(27 octombrie,Club Pink).In deschiderea concertelor vor canta baietii de la Akcent si Fly Project.

Dupa stiinta mea,nicio vedeta de renume international n-a  venit la Pitesti pana acum sa sustina un concert.Asa ca aceasta vizita a trupei September constituie o premiera pentru orasul nostru.

Asadar,dupa ce am avut in ultimii 2 ani concerte de amploare cu vedete internationale si in provincie(vezi Shakira,la Timisoara,anul trecut sau Beyonce,la Cluj,saptamana viitoare)iata ca si „Orasul lalelelor”va privi un nume mare in muzica momentuluiceea ce e foarte bine!

Lasă un răspuns

