MTV European Music Awards 07-Review


Aseara am urmarit la Tv editia din acest an a MTV European Music Awards,gazduita de aceasta data de orasul german Munchen si trebuie sa va spun ca telespectator de vreo cativa ani al acestui eveniment,am vazut si editii mai bune decat asta.

Am avut la aceasta editie 2 categorii care ne-au interesat in cel mai inalt grad:Best Romanian Act(nominalizati:Andreea Banica,Activ,DJ Project,Simplu,Alex) si New Sounds of Europe la care a fost nominalizati si rockerii nostri de la Firma.

La prima premiul i-a revenit Andreei Banica(bravo ei!) iar la cea de-a doua rockerii nostri au ratat premiul insa raman cu o nominalizare care ar trebui sa-i aduca in atentia Europei.I-au intrecut niste estonieni prea zgomotosi pentru gustul meu,Bedwetters(cei care uda patul?!).

La celelalte categorii,am avut numeroase surprize.Avril Lavigne,care revine in forta si baietii de la Muse care ne-au vizitat si pe noi anul asta au fost marii castigatori ai serii iar marele invins a fost Justin Timberlake,altadata un rasfatat al unor astfel de gale,care a fost nominalizat la 4 categorii si care n-a luat nimic.

Azi am aflat ca editia din 2008 va fi gazduita pe 6 Nov. de orasul Liverpool.(You’ll never walk alone.Prietenii stiu de ce.)

Lasă un răspuns

