Europa FM la Pitesti


Azi,siteul www.europafm.ro a anuntat ca postul de radio Europa FM e cel mai ascultat post de radio din tara,conform celor mai recente statistici.

I-am felicitat si eu,ca ascultator pe net al Europa FM pe cei de la acest post pentru aceasta performanta pe blogul unuia din realizatorii de emisiuni de acolo:George Zafiu ,exprimandu-mi totodata regretul ca nu emit si la Pitesti.

Si-n aceasta seara,aflu marea veste:Europa FM emite si la Pitesti de vreo saptamana pe 107,5MhZ.Ma bucur ca,finalmente,s-a intamplat si asta,pentru ca vorba ceea:cel mai tare post radio din tara nu putea sa nu emita intr-un oras maricel ca Pitestiul!Auditie placuta!

2 gânduri despre „Europa FM la Pitesti”

  1. ma bucur ca s-au rezolvat problemele si EUROPA FM se aude si la PITESTI!!!!FELICITARI EFM!!!!doar sunt cei mai buni din FM-UL ROMANESC!!!!bafta!

  2. atatia ani am plans ca acest post nu se auzea la pitesti.Am castigat atatea premii la concursuri.M-am zgariat pe fata cand in 2005 Alexandria,Giurgiu,Slobozia,Buzau,Vaslui,Alba Iulia a fost orase care ne-au luat-o inainte.Inanul urmator ai Slatina,Iar la Pitesti 0 fm.din 2005 le-am tot trimis scrisori in care le spuneam ca vreau sa emita si la noi pana in 2007.2007 un an 100% bun pt mine.In 2007 am castigat de 2 ori la Europafm.Astazi cel mai ascultat post de radio din Romania.Mai exact pe 30.11.2007 a inceput sa emita.Visul numai e vis.107,50 si se aude si in Bucuresti pe frecv. asta.Succes prieteni!!!

Lasă un răspuns

