Concediu Mamaia 2008


Va spuneam acum 2 zile ca m-am intors dintr-un concediu pe care mi l-am petrecut  pe litoralul romanesc,mai precis de la Mamaia(aka perla Litoralului romanesc si pe care-l consider reusit.

Am rezervat bilete din timp( lunile aprilie-mai) la un hotel de 4 stele numit Bavaria Blu si vreau sa va spun ca mi s-a parut foarte frumos acest hotel,cu camere mari si bine dotate,un hol larg si modern si o atmosfera placuta plus ca era si foarte aproape de plaja.                                 

O atractie deosebita atat pentru mine cat si pentru alti turisti cazati in acest hotel a reprezentat-o piscina hotelului Bavaria Blu:

                         

Cineva care o viziteaza anual poate spune despre Mamaia ca s-a banalizat,ca deja stii ceea ce-ti ofera,cu toate acestea,si-n acest an este cea mai cautata statiune de catre turisti,mai ales la sfarsit de saptamana.

Am vizitat si Cazinoul,o zona foarte frumoasa,chiar exotica a statiunii,unde am gustat o inghetata foarte buna la club Tropicana,dar si Satul de Vacanta,destul de aglomerat dar care mi se pare insa tot mai kitschos cu fiecare an ce trece.  

Una peste alta,a fost un concediu reusit pe care l-am petrecut la Mamaia,cea mai vizitata destinatie de pe Litoralul Romanesc de catre turistii romani care aleg sa ramana in tara pentru concedii.

                  

2 gânduri despre „Concediu Mamaia 2008

  1. Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre vacante. Am vazut lucruri interesante, pe care as vrea sa le mentionez pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, http://www.AmFostAcolo.ro. In acest moment implementez o sectiune cu numele [provizoriu] „Blog Vacante” in care sa listez bloguri care mi-au atras mie atentia pe acest subiect. Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [@] amfostacolo.ro.

Lasă un răspuns

