Despre un campion olimpic


Prima campioana olimpica a Romaniei la Beijing, Alina Dumitru, scrie azi in ziarul Pro Sport un articol despre cum a trait primele zile dupa marele succes pe care l-a repurtat la Jocurile Olimpice:

„Un titlu olimpic nu-ţi schimbă viaţa. Poate doar percepţia asupra a tot ce ai dat sportului care ţi-a adus cea mai mare satisfacţie. Gândul că, dacă eşti suficient de puternic mental, nimeni nu-iti poate sta în cale.Sunt aceeaşi, poate puţin mai obosită de toată nebunia din ultimele zile, de toate angajamentele pe care le ai de făcut în calitate de campion.

M-a emoţionat vizita Primarului Satului Olimpic, căldura cu care mi-a oferit câteva obiecte tradiţionale care să‑mi amintească, peste ani, că visul meu s-a împlinit aici.  Abia acum încep să simt oboseala şi tensiunea zilelor ce au trecut. Mă simt de parcă aş fi bătută, dar încet încep să-mi revin. Invitaţiile curg, la emisiuni, la reportaje, sunt oprită peste tot, felicitată. Încerc să nu refuz pe nimeni şi mai ales să îmi fac timp să ajung la concursurile unde sunt ai noştri. Îmi place să îi încurajez, să le spun că totul e posibil, să creadă în ei şi să meargă pe drumul pe care l-am deschis. Până se va termina Olimpiada, voi fi acolo în tribună şi voi striga „Hai România!“. Apoi…

Nu mă pot gândi încă la ce va urma, la concursurile pe care le voi mai duce, însă pot să visez. La o vacanţă. În Deltă. Şi la un pescuit…

P.S.:Azi Romania a luat a doua medalie,  una de bronz de data asta, prin Mihai Covaliu, la sabie.

Lasă un răspuns

