Urmariti Cerbul de Aur?


Festivalul international de muzica „Cerbul de aur” a inceput aseara la Brasov,in Piata Sfatului.Acest festival de traditie in Romania se reia,astfel,dupa 2 ani de absenta si este difuzat,in fiecare seara,de TVR 1.

Alaturi de tari din Europa pana la state din cele mai indepartate colturi ale globului(China,Australia) care si-au trimis cantareti la Brasov, tara noastra are nu mai putin de 6 reprezentanti la editia din 2008 a acestui festival:Alexandra Ungureanu&Tony Poptamas feat.Desperado,Dragos Chircu,Razvan Krivach,Annamari Dancs,Alin Vaduva si Florentina.

Ieri,a fost prima zi de concurs,cu primii 10 concurenti (am ascultat pe 3 din cei 6 concurenti care concureaza pentru noi-ultimii trei in enumerarea mea de mai sus) si am vazut apoi un recital de flamenco cu trupa spaniola Los Vivancos.

Azi si maine concursul va continua cu cate 10 concurenti pe seara si apoi recitaluri sustinute de Natalia Rodriguez (interpreta spaniola) si Stefan Banica Jr.(joi),respectiv Horia Brenciu si Ruslana (vineri).

Sambata are loc gala laureatilor si apoi un recital Simply Red.

Personal,imi face placere sa urmaresc „Cerbul de Aur”(am facut-o in fiecare an de prin anii ’90 pana prin 2005 cand s-a intrerupt) si imi pare bine ca acest festival s-a reluat.Astept sa vad cine va lua premiile din acest an.Dar dumneavoastra urmariti festivalul de la Brasov?

Lasă un răspuns

