Miss Italia 2008


 

Cred ca se gaseau si fete si frumoase decat aceasta,dar cea pe care o vedeti mai sus(Miriam Leone,22 ani,din Catania) a castigat aseara concursul Miss Italia 2008,a carui ultima parte am urmarit-o si eu pe Rai Uno.Ce ziceti,va place sau nu?

Le puteti privi/admira pe toate fetele care au participat la editia din acest an a Miss Italia putin mai jos:

3 gânduri despre „Miss Italia 2008

  1. Nu,nu era cea mai potrivita sa castige miss italia 2008,am urmarit de la inceput concursul,si vreau sa zic ca erau fete mult mai frumoase,si poate mai inteligente decat tipa asta,e chiar urata,ei trebuiau sa se gandeasca sa aleaga una care poate sa i reprezinte cu brio la miss world,in fine:) by

  2. aaa,am uitat sa zic de operatia care o are pe abdomen,sau nu stiu ce e,dar e o dunga care se observa de la distanta,pare a fi de la o operatie:D

  3. Eu cred ca este frumoasa. Asa cum au spus ei este o „frumusete moderna”. aia nu era operatie era altceva, un „puf” ca sa zic asa ceva. La noi aleg numai parasute. Se vede dupa fata lor. Pocnitori si futacioase.

Lasă un răspuns

