Cum petreci de Ziua Nationala?


Mi-a atras azi atentia acest articol venit cu exact o saptamana inaintea Zilei Nationale a Romaniei, 1 Decembrie.

Da, lunea viitoare, e  Ziua noastra, a tuturor romanilor, zi libera prin lege, care pica anul acesta lunea si prelungeste astfel weekendul multora dintre noi, care vor profita pentru a-si lua (poate) o minivacanta.

Haideti totusi sa privim si altfel aceasta zi nationala. Haideti sa scoatem la iveala motivele pentru care ne bucuram ca suntem romani( pentru ca trebuie sa existe) si invit pe aceasta cale pe aceia care citesc Vointa Blog sa-mi spuna cum vor petrece de 1 Decembrie.

4 gânduri despre „Cum petreci de Ziua Nationala?

  1. nu stiu, oricum eu petrec tot timpul. viata e o sarbatoare si trebuie tratata ca atare. nu stiu de ce si nu am inteles niciodata cum de romanii nu practica ce practica altii, arborarea steagului national la balcon!

  2. Nu stiu cum o sa-mi petrec Ziua Nationala.Saptamana viitoare am destul de multe treburi si nu cred ca o sa-mi arda de sarbatorit.Singurul lucru de care sunt sigur e acela ca ma voi duce la meci de Ziua Nationala si sper ca de Ziua Nationala sa nu intre jandarmeria si smardoiasul de Zmarandescu in peluza.Oricum de altfel sunt satul de atata falsitate a oamenilor politici de la noi care probabil o sa-si numere voturile in loc sa participe la parada.

  3. O sa o sarbatoresc prin munca.Am un proiect important de terminat pina miercuri si probabil ca sarbatoarea nationala ma va gasi intepenit in fata laptopului.oricum intentionez sa fac o pauza si sa dau o fuga la parada cu unul dintre baietii mei.In rest o zi absolut normala finalizata cu o cina in familie si God bless Romania 🙂

  4. Cum imi voi petrece ziua de 1 Dec? Probabil … acasa sau cine stie …! Nu sunt multe de zis sau de facut …! At least not for me … Sper ca tu sa petreci ziua de 1 Dec intr-un mod deosebit care sa-ti aduca bucurii …

Lasă un răspuns

