De ce nu ma mai intereseaza politica


Cand eram mai mic, eram destul de interesat de politica. Nu stiu cat intelegeam din asta dar tin minte ca eram la curent cu mai tot ce se intampla pe scena politica si mi se parea interesant sa aflu despre partide, politicieni, negocieri si alte cele.

Odata ce am crescut, interesul meu pentru politica a scazut, pe masura ce am inteles ca oamenii aceia sunt preocupati in principal de bunastarea proprie  si nu de a celor care i-au ales dar si pentru ca am inceput sa fiu interesat de alte domenii, care mi s-au parut mai atractive si realizand ca jocurile pentru putere se fac la un nivel mult mai inalt decat s-ar crede. 

Ultimele miscari de pe scena politica mi-au redus substantial interesul pentru acest domeniu si mi-au lasat un gust amar, gandindu-ma ca nu asistam decat la un sah etern intre politicieni, care atunci cand le convine, se imprietenesc iar in rest isi arunca vorbe grele si se acuza reciproc de cate si mai cate.

Un gând despre „De ce nu ma mai intereseaza politica

  1. cata dreptate ai!!!!!!
    impartasim aceleasi impresii!!!!
    pacat…………………..
    se pare ca nu avem alta solutie…..

Lasă un răspuns

