Sakis Rouvas-This is our night


Azi va recomand una dintre piesele de la Eurovision 2009, una dintre contracandidatele Elenei la concursul moscovit. Este vorba de melodia Greciei, „This is our night” interpretata de Sakis Rouvas, un interpret foarte popular acolo, care a mai participat la Eurovision odata, in 2005, cu melodia „Shake it” si care incearca si in acest an, dupa modelul Dima Bilan (care a castigat concursul anul trecut dupa ce a fost al doilea acum cativa ani) 

Apropo, maine e ziua Greciei iar muzica lor intotdeauna mi-a placut si chiar daca piesa propusa nu are ritmurile grecesti, mi se pare ca respira optimism prin toate acordurile si n-o puteam rata.

1 gând despre „Sakis Rouvas-This is our night”

  1. Melodia este frumoasa si ritmata … imi place!
    Uite nu stiam ca azi este ziua Greciei am aflat din blogul tau 🙂 … am un prieten acolo si nu ar strica sa ii trimit un mesaj!
    Sper ca esti bine si viata iti ofera ce iti doresti …
    Sincere salutari!

Lasă un răspuns

