Summitul procurorilor lumii


Nu stiu cati dintre voi ati aflat, dar Bucurestiul a gazduit zilele astea Summitul mondial al procurorilor generali si procurorilor sefi. Intalnirea la varf i-a adus in Capitala pe procurori din toate colturile lumii.

Eu, cel putin, i-am vazut la stiri pe cei din tarile africane (imbracati intr-un fel deosebit) si mi-am adus aminte de summitul Francofoniei din 2007 cand ne-au vizitat fel si fel de oameni din cele mai indepartate colturi, legati cu totii de domeniul francofoniei, toti fiind impresionati de Palatul Parlamentului ca o cladire impozanta si impresionanta si am zis ce tari suntem: gazduim in fiecare an cate o astfel de intalnire pe diferite teme: francofonie, NATO, justitie. 

N-am inteles insa de ce aceasta intalnire de varf a fost organizata la Bucuresti, intr-o tara care are o justitie deseori criticata chiar si la nivel european.

1 gând despre „Summitul procurorilor lumii”

Lasă un răspuns

