Leapsa: Lumea vazuta prin ochii mei


Hai ca am vazut-o si pe asta: Vointa Blog a primit prima leapsa din istoria sa! Odinioara obicei printre bloggeri, acum intalnita mai rar, din cate am vazut, o leapsa ia si adresa acestui blog. Ea vine de la Alle si ma bucur sa-i pot raspunde

Lumea vazuta prin ochii mei 

1. Descrie lumea: Este o lume in continua miscare, asa cum imi place sa zic si cum asa este si sloganul acestui blog si mie imi place lumea asta, cu bune si cu rele si ma bucur cel mai mult de comunicarea cu oamenii care formeaza comunitatea din jurul meu, o particica a acestei lumi. E totusi greu de descris pentru ca lumea are multiple fatete pe care i le descoperim treptat.

2. Un argument pro vs. Un argument contra: varietatea de opinii vs. egoismul oamenilor.

3.Daca ai putea, ce ai schimba?: Mi-ar placea ca oamenii sa se ajute mai mult intre ei si sa se inteleaga mai bine fara sa intre-n conflict. Cineva spunea: „Fii tu schimbarea pe care o doresti lumii” si incerc sa aplic acest sfat.

 

 
 

 

 

Lasă un răspuns

