Toamna pitesteana


Am fost si eu ieri pe la Toamna Pitesteana, evenimentul care are loc in aceasta saptamana in Piata Milea si care unora le aduce aminte de sarbatoarea recoltei de pe vremuri. Astfel, timp de o saptamana,in locatia citata, vor avea loc concerte de muzica populara si usoara, dansuri si expozitii de produse culinare, de artizanat si imbracaminte.

Si ce am remarcat? Aglomeratie (imbunatatirea vremii i-a scos pe oameni din case), gratare sfarainde si mese pline cu oameni care consumau mititei si beau bere, standuri cu fructe, legume si alte cele. Practic, pentru o saptamana, aprozarul s-a mutat in Piata Milea. O mentiune pentru faimosul magiun de Topoloveni, despre care am auzit numai lucruri bune si n-am ratat ocazia de a-mi procura cateva borcane. De asemenea magiunul de Topoloveni este primul produs traditional romanesc atestat in UE.

Tot in Piata, vineri va avea loc un concert de muzica populara iar sambata vom avea parte si de un concert de muzica tanara unde vor veni trupele The Marker Band si Vama. Deci se anunta zile frumoase si se pare ca si vremea va tine cu organizatorii evenimentului.

 

Lasă un răspuns

