Semifinalele CM de handbal feminin


Astazi am aflat si semifinalele CM de handbal feminin din China:

FRANTA- Spania: 27-23

RUSIA- Norvegia: 28-20

Echipele ingrosate s-au calificat in finala despre care insa vom vorbi intr-un post viitor.

Cat despre fetele noastre, pe care cu totii ni le doream macar in aceasta faza a competitiei, ele nu au ocupat decat un dezamagitor loc 8. „Repetabila povara” a statutului de favorite pare ca le-a fost fatala handbalistelor romance. Am inceput aceasta competitie cu sperante mari dar fetele nu au reusit sa confirme in fata adversarilor tari, iar finalul de cosmar cu Spania a pus capac, spulberand visul de semifinale.

Poate vor veni si vremuri mai bune dar nu trebuie sa ne limitam doar la a spune asta ci aceia care se pricep trebuie sa ia masuri.

Un gând despre „Semifinalele CM de handbal feminin

  1. Danny, am fost foarte trist dupa aceasta infrangere cu Spania! 😦 Nu stiu de unde apare superficialitatea asta la romanasii nostri, atunci cand e important. Am sesizat ca suntem marcati de o chestie: cand suntem in pragul unui lucru important, mai ales atunci, pierdem si apoi ne place sa zicem „am fi putut fi”. De ce nu suntem, facem pur si simplu si nu mai avem regrete ulterior?

    Eu cred ca va castiga Rusia. La final…

Lasă un răspuns

