Romania are o grupa convenabila


Romania si-a aflat azi adversarele din grupa de calificare la Euro 2012, care va avea loc in Polonia si Ucraina. Astfel, baietii lui Razvan Lucescu vor juca in grupa D impotriva urmatoarelor echipe: Franta, Bosnia, Belarus, Albania si Luxemburg- o grupa convenabila, dupa parerea mea, cu unele amendamente pe care le voi dezvolta mai jos. Acum tine de jucatorii nationalei sa-si faca viata usoara in aceasta grupa.

Sa le luam pe rand:

Franta: deja traditionalii nostri adversari, cu care ne-am intalnit si la Euro 2008 (0-0) dar si in preliminariile pentru CM 2010 (2-2 si 1-1) si care raman o forta a fotbalului european, orice s-ar intampla, chiar daca s-au calificat cu greu la Mondiale.

Bosnia: o echipa care a progresat mult si care are o generatie cu jucatori tare buni: Dzeko, Ibisevic, Pjanic, Salihovic etc. si spuneam dupa barajul pierdut, recent, de ei, in fata Portugaliei ca nu mi-ar placea sa picam cu ei in preliminariile de la Euro pentru ca nu mai sunt echipa careia ii luam 6 puncte intr-o campanie trecuta( 3-0, 2-0) si nu stiu nici noi de ce am fi in stare…

Belarus: o echipa cu care ne-am intalnit in preliminariile pentru Euro 2008 si tin minte ca i-am batut si acasa si in deplasare cu acelasi scor: 3-1, iar in partida din deplasare ne-am desprins datorita a doua goluri marcate de Mutu. Slavii, condusi in teren de jucatorul lui Stuttgart, Alexandr Hleb, ar trebui sa fie o echipa de batut dar ar trebui ca ai nostri sa invete din „episodul Lituania”  si sa nu-i trateze de sus.

Albania: ca si toate celelalte formatii din grupa, si cu ei am jucat, in calificarile pentru Euro 2008 (2-0 in deplasare si 6-1 acasa, cand nu prea mai conta, noi fiind deja calificati). Si ei au jucatori care evolueaza in campionate tari precum Cana sau Bogdani. La fel ca la Belarus, atentie si la aceasta „dubla”!

Luxemburg: cea mai slaba echipa a grupei, pe seama carora celelalte formatii ar trebui sa faca golaveraj dar isi vor vinde si ei scump pielea in fata restului echipelor.

3 gânduri despre „Romania are o grupa convenabila

  1. Danny, nu e chiar asa convenabila grupa.Bosnia, Albania, Belarus sunt echipe de lupta, tenace. Fiecare dintre ele are jucatori macar de valoarea alor nostri. Noi am ramas cu impresia echipei Romaniei obisnuita sa infranga astfel de echipe. Ar trebui sa tinem in minte ca jucam cu Apostol s.a astfel de jucatori impotriva unui Hleb, de ex, care e in orice moment peste Mutu chiar.

  2. Am incredere in echipa Nationala. Cu Razvan pe banca, fara Mutu si cu ceva tinere sperante, Romania are sanse mari sa se califice…Hai Romania!!!

  3. Eu m-am cam saturat de Franta. Sincer sa fiu, nici mie nu mi se pare o grupa usoara, dar ce grupa mai poate fi usoara in cazul nostru? Nu prea cred sa avem sanse, cu un antrenor cu foarte multe rude (dar asta n-am realizat decât dupa ce a venit la Nationala) si preocupat mai degraba de vendette personale decât de bunul mers al echipei.Cred ca locul nostru final va fi undeva intre Bosnia si Belarus.

Lasă un răspuns

