Oscar 2010: Cadou de Ziua Femeii


Aseara s-au dat si premiile OSCAR 2010, iar marele castigator a fost filmul „The Hurt Locker”, care a castigat sase premii, printre care ” Cel mai bun regizor” si ” Cel mai bun film”. Filmul regizat de Kathryn Bigelow a invins, astfel, hiper-mediatizatul film ” Avatar”, regizat de James Cameron, care a luat doar 3 premii. N-am vazut niciunul dintre cele 2 filme, dar cam stiu ce trateaza, asa ca pot zice ca e o victorie a realitatii asupra imaginarului. Macar „The Hurt Locker” mi se pare mai uman. Voua care v-a placut?

Interesant e ca Bigelow este fosta nevasta a regizorului „Avatar” si as zice ca ea a castigat cu 2-0 duelul celor mai ravnite premii, cu fostul barbat. Si cand ma gandesc ca azi e si 8 Martie! E un cadou superb pentru aceasta regizoare, care devine si prima femeie care castiga premiul Oscar pentru regie. Ce pledoarie pentru femeia talentata, chiar de ziua internationala a femeii!

Demn de remarcat este si ca Sandra Bullock a luat premiul pentru cea mai buna actrita intr-un rol secundar, la o seara dupa ce primise si un „premiu” pentru cel mai slab rol jucat intr-un alt film. Mai rar asa ceva!

Restul premiilor sunt AICI .

 

Un gând despre „Oscar 2010: Cadou de Ziua Femeii

  1. Salut!

    Eu am vazut Avatar. Povestea nu e prea originala (seamana din multe puncte de vedere cu Ultimul samurai) iar eu, fiind de moda mai veche, imi plac filmele-filme, nu desenele animate facute pe calculator si livrate ca filme, nu ca desene animate. Curios, cu toate astea mi-a placut filmul si am stat cu sufletul la gura pâna la final, care e la mare distanta fatza de inceput.

    Pe celalalt nu l-am vazut.

Lasă un răspuns

