Trei actrite frumoase


A aparut azi pe piata si nr.2 al revistei OK! Romania iar intr-unul dintre articole, este comparata evolutia in cariera a doua dintre cele mai frumoase actrite de la Hollywood, in opinia mea, Keira Knightley si Natalie Portman. In numarul trecut era un articol despre o alta actrita atragatoare, Diane Kruger. Imi plac gusturile celor de la revista OK.

Imi plac aceste actrite pentru ca mi se pare ca au pastrat ceva din ingenuitatea feminina, iar actritele pe care le gasesc atragatoare urmaresc acest model.  In opozitie, nu le agreez atat de mult pe cele care pozeaza in vampe, in femei fatale, dar se pare ca ele au cel mai mare succes. Este, strict, parerea mea si nu vreau s-o impun nimanui.

                                      

Sursa pozelor .

1 gând despre „Trei actrite frumoase”

Lasă un răspuns

