Leapsa- introspectie


Mie nu imi place sa vorbesc prea mult despre mine, asa cum stiu cei care ma cunosc, dar asa cum am lasat sa se vada si pe blog. Cu toate acestea, am acceptat leapsa primita de la Nice  dar ma tem ca raspunsurile vor fi banale, asa ca sper sa nu fie nemultumita. 

Zodia: Scorpion.

As vrea: sa mi se implineasca visele pe care le am

Pastrez: caiete pe care scriam impresii din liceu

Mi-as fi dorit: sa nu mai fiu atat de altruist. In ziua de azi nu mai e bine asa.

Nu-mi place: cand nu-mi ies planurile

Ma tem: de prea multe

Aud: o melodie care-mi gadila auzul

Imi pare rau:ca nu sunt mai increzator in mine

Imi place: sa fiu inconjurat de oameni

Nu sunt: un inger

Dansez: pentru mine 🙂

Niciodata: nu ma arunc intr-o situatie fara sa gandesc

Par: sobru.

Plang: rar

Nu-s intotdeauna: ordonat, organizat.

2 gânduri despre „Leapsa- introspectie

  1. Ma bucur ca te-ai hotarat s-o faci, ma temeam ca o vei ignora, ca in alte dati. Sa stii ca nici mie nu imi este usor sa vorbesc despre mine pe blog, cred ca ai observat ca evit cat pot de mult lucrul asta. Dar leapsa asta iti lasa libertatea sa scrii ce consideri tu, sa dezvalui cat consideri tu.

Lasă un răspuns

