Viena- cel mai bun oras de trait


Oraşul cu cea mai bună calitate a vieţii este Viena, se arată într-un sondaj realizat anual de către Mercer, o companie specializată în management şi consultanţă.

Topul a fost realizat pe baza a aproape 40 de criterii, iar acestea au luat în considerare factori politici, economici şi de mediu. S-a mai ţinut cont şi de sistemul de sănătate, de cel al transporturilor şi al serviciilor publice.

Potrivit Mediafax, clasamentul cuprinde 221 de oraşe de pe toate continentele, iar sondajul este alcătuit pe baza opiniilor persoanelor expatriate. Astfel, Viena a reuşit să devanseze oraşele Zürich şi Geneva. Pe locul al patrulea se află, la egalitate, oraşele: Vancouver (Canada) şi Auckland (Noua Zeelandă).

Schonbrunn Palace         

Sursa

3 gânduri despre „Viena- cel mai bun oras de trait”

  1. danny, prietena mea are un apartament la viena si vom merge acolo in septembrie. eu planuiesc o mutare acolo la un mom. dat, dar mai vedem, timpul ne impinge singur in locul pentru care suntem subscrisi. imi place austria, dar locul meu favorit de pe pamant este cape town.

  2. Eu as prefera Girona, dar vorba lui klausen, nici Viena nu-i de lepadat. Imi place iar foarte mult si Berna sau Brugge, iar din cele vizitate curand, Figueres.

Lasă un răspuns

