Fii calm, Ferdinand!


Raspund azi la inca o leapsa primita de la Nice care imi aminteste de o poanta mai veche: Un bebelus plangea in carucior si un barbat ii tot spunea „Fii calm Ferdinand, fii calm Ferdinand“, trece o cucoana si spune „Degeaba vorbiti cu copilul, nu intelege, e prea mic !“ La care tipul raspunde „Doamna imi pare rau, dvs. nu intelegeti, Ferdinand sunt eu!“.

1. Cat de des te enervezi?

Poate putin cam des pentru gustul meu si adeseori din lucruri carora le gasesc apoi o solutie. Mi-ar placea sa am un calm olimpian, sa-mi controlez mai bine emotiile.

2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Nu, n-am incercat varianta asta pana acum.

3. Te calmezi repede … sau urli ca nebunul?

Cat de cat repede. Nici nu ma consum interior fiindca tot mie nu mi-ar fi bine, dar nici nu sunt violent.

4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

Hotarat lucru, nu este o optiune.

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Din fericire, nu. Mi-ar fi parut sincer rau ca din cauza unei iesiri nervoase sa pierd vreun prieten.

2 gânduri despre „Fii calm, Ferdinand!

Lasă un răspuns

