Prioritati turistice


Natura sălbatică, neatinsă de civilizaţie, va fi elementul care va fi scos în evidenţă de brandul turistic al României, care va fi lansat la finele săptămânii în curs la Bucureşti, nu la Vatra Dornei, aşa cum fusese anunţat iniţial. Dupa cate se pare, el se va baza pe Munţii Carpaţi şi va avea culoarea predominantă verde.

Stiti vorba aceea cu „Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si in traista”? Asta e turismul romanesc. Am avea ce arata turistilor, sunt atatea locuri pitoresti, dar e mai greu pentru ei sa ajunga sa vada acele locuri. Am tot incercat cu sloganuri atractive sa atragem turisti straini in tara, dar fara prea mare succes, pentru ca nu a fost atins fondul problemei. Inainte de a-ti promova turismul, creeaza si niste conditii minime, gen drumuri mai bune, servicii mai bune etc.

Altfel, unde aveti in plan sa va petreceti vacanta in acest an? In Romania sau in strainatate?

sunshade and two chairs at beach Royalty Free Stock Photo
4 gânduri despre „Prioritati turistice

  1. Dupa cum prea bine stii eu am fost deja in vacanta, iar Spania mi-a mancat toti banii, altii, pentru una noua nu mai am. 😦 E criza. 😦 Oricum in Romania m-am tot plimbat, e timpul pentru noi orizonturi. Poate Franta? Poate Elvetia, febletea mea?
    Tu unde mergi in vacanta anul asta?

  2. FELICITARI SUA!!!!
    DECI SUA FORCE ONE!!!FRUMOASA FIGURA AU FACUT LA C.M. DE FOTBAL 2010 …PANA ACUM.
    SI DACA TOT SUNT O FANA SUA, AFLA CA ACOLO M-AR TENTA SA PLEC IN CONCEDIU.(SUNT FOARTE MODESTA! NU??????)
    DACA MA GANDESC BINE,ACOLO AS VREA SA TRAIESC!!!!!!!!!
    DAR,RAMANE DOAR UN VIS PE CARE NU-L POT DUCE LA INDEPLINIRE.CE PACAT!!!

Lasă un răspuns

