Leapsa de weekend


Inca o leapsa destul de interesanta a sosit pe aceasta adresa , la care voi raspunde in cele ce urmeaza:

1.Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?

Ma numesc Daniel, am 23 de ani si locuiesc in Pitesti.

2. Ai porecle? Care?

Nu stiu sa-mi fi pus cineva vreo porecla.
 

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac mult:

Trista: P. Diddy& Faith Evans- I’ ll be missing you

Perfecta: Gareth Gates- Spirit in the sky

Imi plac mult: (asa ar fi multe, dar postez 3 dintre preferatele mele all-time)

Eros Ramazzotti-Se bastasse una canzone

Lara Fabian &Johnny Hallyday- Requiem pour un fou

Scorpions- Wind of change

4. Ai animal de casă? Care?
Nu am animale de casa

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

” In cautarea echilibrului”… Habar n-am…
6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trisa, fără Google!
„Omul plange cand se naste, sufera ca moare si uita sa traiasca”- La Bruyere
7. Desenul animat preferat din copilărie

Desi poate parea greu de crezut, n-am prea fost fan al desenelor animate.
8. Îti place îngheţata?

Sigur ca da, cea de vanilie dar si cea de ciocolata in egala masura.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Mai, nu m-am gandit la asta. Imi place numele pe care il am.

10. Zi-mi un banc:

Merge un om la doctor si-i spune:
-Domnule doctor, cind adorm visez cum soarecii joaca fotbal.
Doctorul il analizeaza si-i spune:
-Ti-am prescris niste medicamente, de maine incepem tratamentul.
Omul tresare si spune:
-Domnule doctor se poate peste doua zile sa incepem?
-De ce? Intreaba uimit doctorul.
-Pentru ca mine e finala si nu pot s-o pierd.

 

2 gânduri despre „Leapsa de weekend”

Lasă un răspuns

