Incepe Le Tour!


Sambata incepe o noua editie din Turul Frantei, cea mai populara competitie ciclista din lume, pe care o urmaresc de multi ani si a carei editie din acest an se anunta  foarte atractiva. Sunt curios daca Alberto Contador va reusi sa-si apere victoria de anul trecut si ce alti ciclisti ii vor ameninta suprematia.
Pot sa zic ca am crescut cu Turul Frantei, urmaream pe Eurosport cursa ce lua Franta in lung si in lat, ascultam comentariile deseori savuroase ale lui Naum si Banciu, admiram peisajele…  Am prins si “epoca Armstrong”.       

In fine, si eu am o sumedenie de amintiri cu Le Tour, aveam si un caiet in care consemnam castigatorii fiecarei etape si ai clasamentului general in fiecare an, cam de prin 2000 pana azi.
Programul editiei din acest an l-am postat AICI.

Carte du Tour 2010

Lasă un răspuns

