Finala visurilor mele


Dupa ce am vazut tabloul semifinalelor de la CM, imi doream ca aceasta sa fie finala: Olanda-Spania.

Aveam, pe de o parte, echipa cu care am tinut in acest turneu, Spania si, de cealalta parte, o formatie care cred ca merita mai mult decat a obtinut pana acum la turneele finale: Olanda. Si, dupa ce am vazut cum ies una cate una echipele care au castigat de-a lungul timpului trofeul, era clar ca anul asta ia o formatie care n-a mai luat demult titlul.

Si iata ca asa s-a si intamplat: Olanda si-a onorat statutul de favorita in fata Uruguayului, invingandu-i datorita unor executii superbe sau macar precise, iar Spania i-a dominat clar pe germani, iar Puyol si-a pus capul la contributie pentru a-si duce compatriotii in marea finala. Spania a castigat pentru ca formeaza o echipa, nu doar o suma de individualitati (ca alte foste adversare ale nemtilor) si pentru ca au fost mai concentrati si mai bucurosi ca au ajuns in faza asta.

Iar finala de duminica va avea o cu atat mai mare semnificatie pentru cele doua nationale, cu cat oricare dintre ele va castiga mult-ravnitul trofeu, o va face pentru prima data in istorie. 

Una peste alta, CM ramane o competitie unica, la care uneori se schimba ierarhiile, iar cate o portie de istorie este rezervata si altora. Asadar, se schimba garda, faceti-le loc noilor stapani ai fotbalului!

3 gânduri despre „Finala visurilor mele”

  1. sper ca olanda sa castige Mondialul … Macar pentru istoria lor, in care au dat mai mult sportului astuia decat Spania ( la nivel de nationala) … Cat despre Spania, nu mi s-a parut ca a rupt gura targului … Dar sunt buni … ar fi de asteptat sa castige ei …

Lasă un răspuns

