Livin’la vida roja


Spania - noua campioana mondiala!

A iesit asa cum mi-am dorit: Spania este noua campioana mondiala dupa ce a invins pe Olanda intr-un meci prea putin spectaculos, presarat cu duritati, care a avut nevoie de prelungiri si care a fost decis de golul din minutul 117 al lui Andres Iniesta, acest om al golurilor decisive, care ducea Barcelona in finala Ligii Campionilor 2009 cu un gol in prelungirile semifinalei cu Chelsea.

„La Roja”  a implinit visul unei tari intregi, de a alatura titlului european cucerit in 2008 si pe cel mondial. In ultimii doi ani, fotbalul la nivel de echipa nationala a fost dominat de Spania, care a castigat meci dupa meci, timp in care a aratat o noua varianta a fotbalului: deopotriva frumos si eficient. Que viva Espana! Que comienze la fiesta!

Si uite asa s-a tras cortina peste mondialul sud-african, o competitie frumoasa pana la urma. Aprecieri si pentru tara organizatoare, care s-a achitat cu bine de sarcina organizarii CM exotic.

4 gânduri despre „Livin’la vida roja

  1. O sa-mi lipseasca vuvuzelele:)) Spania mi s-a parut totusi sub ceea ce a aratat la european. Mi-a parut rau de Olanda, frumoasa echipa si aceea. Eu as fi decernat 2 „baloane de aur”, nu stiu cum ii poti desparti pe Snejder si Forlan.

  2. Nashpa ! 🙂
    sunt de acord cu Diana, Spania a fost departe de fotbalul aratat acum 2 ani … Cred ca din cauza ca nu a jucat Torres …

    Da’ asta e …

  3. Ce bine ca s-a terminat! :))) M-am saturat de fotbal, nu mai vreau sa aud de el. 😛 A fost primul CM din viata mea la care nu m-am uitat absolut deloc. Am tinut cu Spania pentru ca am fost recent in aceasta tara si chiar mi-a placut, m-am simtit bine, oamenii s-au purtat ok.

  4. Pingback: Spania, echipa perfecta | Vointa Blog- by Danny

Lasă un răspuns

