In memoriam Madalina Manole


Cand am auzit in dimineata zilei de ieri ca Madalina Manole s-a sinucis, am ramas socat, asa cum cred ca au patit toti cei care au apreciat-o si i-au ascultat muzica. M-a impresionat si ce am auzit ulterior despre aceasta cantareata, pe care si eu o ascultam in copilarie. As spune chiar ca am crescut ascultandu-i melodiile.

Ca de obicei, presa scrisa si vorbita exploateaza la maxim subiectul: face emisiuni, scrie articole in care incearca sa raspunda la o intrebare retorica: „De ce a recurs Madalina Manole la acest gest extrem?” Isi dau multi cu parerea, dar n-avem de unde sti ce e in sufletul omului, iar eu nu m-as grabi sa o judec pe Madalina Manole, pentru ca exista si curentul asta printre cei care discuta subiectul cu pricina.  Sunt momente de ratacire in viata omului, cand nu mai e stapan pe faptele sale, numai ca, din pacate, rezultatul e iremediabil.

Ca urmare, speculatiile le las in seama altora. Oricum ar fi, nu pot zice decat: odihneasca-se in pace!  Va las cu o piesa zguduitoare de-a ei: http://www.trilulilu.ro/SoulReaverul/4466a1d34ca213

4 gânduri despre „In memoriam Madalina Manole

  1. Nu pot sa cred!!!incredibil!!!regret enorm ca s-a putut intampla asa ceva!!!
    O IUBEAM pe ea si imi placeau cintecele ei(muzica si in special versurile)
    Dar…o inteleg foarte bine !Sper ca acum si-a gasit linistea!
    DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA IN PACE!

  2. Dumnezeu s-o odihneasca in pace. Ce poate fi in sufletul unei mame care se sinucide parasindu-si copilul nu vreau sa ma gandesc.

Lasă un răspuns

