Cele mai curate tari


Islanda, Elvetia, Costa Rica sunt tarile care ocupa primele trei pozitii in topul celor mai curate tari din lume, publicat de Forbes USA, pe baza unor date stranse de cercetatori din Universitatile Yale si Columbia.

Islanda (populatie de 311.000 de locuitori), are ca punct forte calitatea aerului, Elvetia, (populatie de 7,6 milioane de locuitori) prezinta ca principale avantaje padurile numeroase si protejate, precum si calitatea apei, in vreme ce Costa Rica (la o populatie de 4, 5 milioane locuitori) se remarca prin densitatea padurilor, abundenta apei si a vietii salbatice.

via

3 gânduri despre „Cele mai curate tari”

  1. Interesant. As vrea sa ajung in Costa Rica. Dupa cate stiu eu de la oameni care locuiesc acolo i se spune Elvetia Americii Latine.

  2. prin niste prieteni, planuiam cu vreo trei ani in urma o calatorie in Costa Rica la rudele lor … Dupa ce am calculat totul la dolar, am renuntat, mi-am dat seama ca nu aveam bani sa ma intorc …

    Inca nu m-am dumirit de ce era asta o catastrofa …

Lasă un răspuns

