Ce asteptam de la primul job?


Am gasit pe net concluziile unui studiu interesant, care arata ce-si doresc tinerii de la un loc de munca, atunci cand este vorba de primul din viata lor. Admit ca m-a interesat si in mod direct, fiindca nici eu nu am avut pana acum o slujba si am fost curios de rezultatele acestei cercetari. Pe langa acestea, mai remarcam si increderea tinerilor in retelele sociale, care le pot deschide orizontul spre noi legaturi cu lumea inconjuratoare.

Cea mai importantă întrebare din sondajul Orange, adresată celor care tocmai au terminat o facultate, a fost: ce aşteptaţi de la primul loc de muncă?

Răspunsurile tinerilor au fost după cum urmează:

Să acumulez experienţă – 69% Să fiu fericit -58% Să am un program flexibil – 53% Să am un salariu bun – 51% Să am colegi buni – 43%

Unul din zece tineri intenţionează să aibă propria afacere la un moment dat, în timp ce 35% dintre respondenţi vor să-şi continue studiile printr-un masterat, pentru a amâna întâlnirea cu primul job.

via

3 gânduri despre „Ce asteptam de la primul job?”

Lasă un răspuns

