Angelina face un film in Bosnia


Angelina Jolie a anunţat că va regiza şi va juca într-un film a cărui acţiune se petrece în timpul Războiului Bosniac (1992 – 1995), într-o declaraţie dată publicităţii de Înaltul Comisariat pentru Refugiaţi din cadrul ONU (ICNUR), organizaţie pentru care Jolie este ambasadoare a bunăvoinţei. Pelicula va spune povestea unui cuplu de îndrăgostiţi care se întâlnesc înainte de izbucnirea războiului, şi va ilustra impactul războiului asupra relaţiei lor.

Asta imi aduce de un alt film facut pe teritoriu bosniac, care chiar pot sa zic ca mi-a placut, „The Hunting Party”  . Mi se pare interesanta aceasta parte a Europei  si, din cate am citit, fostele republici iugoslave sunt destul de atractive, desi locurile acelea poarta inca amprenta razboiului.

Ati vizitat vreuna din tarile respective?

2 gânduri despre „Angelina face un film in Bosnia

  1. Nu inca, dar tare imi doresc sa ajung in Croatia, Dubrovnik-ul e pe lista oraselor mele favorite. Tu unde ai vrea sa ajungi? Ai un loc preferat? Acum la moda e sa mergi in Muntenegru.

Lasă un răspuns

