Produse romanesti


Seful uzinei Dacia crede ca romanii au un complex de inferioritate

Ce ne invata noul sef de la Uzina: sa fim mandri de masina Dacia, fiindca are succes la un popor exigent, precum cel nemtesc si ar trebui sa fim mai multumiti cu ceea ce se produce in Romania, sa umblam cu capul mai sus cand iesim in lume.

Asta imi aduce aminte de o declaratie pe care am citit-o in urma cu cativa ani a unui mare scriitor strain: ” Romanii nu sunt cu nimic mai prejos decat japonezii, francezii sau americanii, dar au vocatia esecului, pe care, din pacate, si-o cultiva” (apropo, acel scriitor a luat azi Premiul Nobel pentru Literatura, e vorba de Mario Vargas Llosa).

Voi ce ziceti? Sunteti multumit de produsele romanesti ( nu doar Dacia?) Am impresia ca, datorita crizei, am inceput sa redescoperim produsele romanesti.

4 gânduri despre „Produse romanesti

  1. Pingback: Produse romanesti - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nu știu în general… dar produsele alimentare și textilele făcute în România au o calitatea destul de bună, mai ales unde se păstrează tradiția. Sunt ateliere de confecții unde găsești haine mai de calitate și cu un design mai plăcut decât la firmele ce umplu centrele comerciale. Dar din păcate, necunoscute… pentru că firma contează pentru mulți decât orice.
    Alimentar… poate fi și subiectiv, că e gustul de acasă. Dar de pildă am cunoscut străini care veneau în România și rămâneau impresionați de produsele lactate. Mătușa mea se ducea la niște prieteni englezi mereu cu puțină telemea și urdă, că altfel nu o primeau, chiar dacă se mai strica pe drum. 😆

  3. sincer initial am mers pe produsele ce purtau un anumit „made in … „, in functie de specialitatea fiecarei tari … de la un timp, din cauza globalizarii, am renuntat la idei preconcepute. daca e de calitate nu ma intereseaza ca scrie pe produs „Made in Somalia” …

  4. Asa cum a mai scris cineva intr-un com, exista la noi si produse alimentare si textile de calitate. Avem firme cu renume care isi fac produsele aici, apoi le vand in strainatate. Sau se intorc in tara sub marca respectiva la un pret mai mare. Dar, in fine, deci ei au incredere in noi, de-si fac aici fabrici. Am scris si eu mai multe despre produsele romanesti http://undemergituvantule.wordpress.com/2010/10/08/de-ce-produse-romanesti/

Lasă un răspuns

