A picat frunza


Cum se rezolva scandalul din jurul logo-ului din campania de promovare a turismului romanesc

Ministrul turismului a declarat azi la deschiderea deschiderea târgului de turism Winter Holiday din Bucureşti ca site-ul strain in care aparea o frunza similara cu cea din logo nu mai poate fi accesat, a “disparut”.  

Citeam saptamana trecuta ca doamna ministru denunta o “lucratura interna sau externa” iar acum spune ca toate discutiile din jurul acestei “plagieri” mai mult au ajutat campania, pe principul: reclama negativa tot reclama se cheama, ajunge sa creezi zgomot ca lumea sa devina interesata. Si acum vin si va intreb: nu e posibil ca toata tarasenia sa fi fost concertata din tara, chiar de la Minister?

Anunțuri

1 gând despre „A picat frunza”

  1. iar am fost salvati ca a disparut ceva inainte sa dispara ce ipotetic era al nostru…
    ingenioasa solutie de rezolvare a tuturor cazurilor! :)))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s