Bravo stejarilor!


Nu prea ma pricep la rugby dar nu pot sa nu ma bucur de calificarea nationalei de rugby la Cupa Mondiala de la anul din Noua Zeelanda. Numai si pentru ca este un succes al sportului romanesc, ceea ce ma bucura. Altfel, cat imi place mie sa ma uit la sport, rugbyul nu m-a atras.

Stiu doar lucruri de baza despre sportul cu mingea ovala, despre care se mai spune si ca „este un sport de golani practicat de gentlemeni”, am auzit si eu despre nationala cocosului galic (Franta), trandafirului (Anglia), a trifoiului (Irlanda), a ciulinului (Scotia), si nu numai si chiar imi placea simbolistica asta din jurul acestor formatii. Din cate am inteles, echipierii nationalei tarii noastre mai sunt denumiti si „STEJARII”.

Am apreciat si ca acest sport a fost promovat serios in mediul online, prin grija unor oameni pasionati, care l-au facut cunoscut si altora, oferindu-i locul sau intr-o lume a sportului dominata de fotbal.

Altfel, nationala de rugby s-a calificat la Cupa Mondiala, o competitie de la care baietii nostri n-au lipsit niciodata, dupa cate am citit. Felicitari!

Vedeţi imaginea la dimensiunea completă

Lasă un răspuns

