Cusurgiii


Motto: „Be a lover not a hater”

E cel mai usor sa critici. Personal, cand aflu de un lucru nou, un proiect nou, nu ma grabesc sa spun ca nu va avea succes, ca va da chix, cum am vazut ca fac altii (mai ales pe net), ci astept sa vad ce propune, pentru ca doar timpul si felul cum va fi gestionat il vor face sa se impuna. Si cata energie se consuma pentru a scoate in evidenta punctele slabe ale unui lucru sau ale unei actiuni!

Tin minte un citat pe care-l voi reda aproximativ: „Daca acei oameni care au construit ceva in viata s-ar fi oprit sa asculte toate sfaturile pe care le-au primit, n-ar mai fi terminat niciodata lucrarea”. Discerne, incearca sa-ti dai seama cine te invata de bine si nu pleca urechea la cleveteli, fa-o dupa sufletul tau, ar fi un sfat bun.

O fi mai la moda sa critici decat sa lauzi, ca unii prefera postura de carcotas (care e cateodata chiar recomandabila) dar sa nu intampinam cu neincredere tot ce auzim. Nu vi se pare ca ne-am pierdut obiceiul de a aprecia, de a admira sincer ceea ce merita?

4 gânduri despre „Cusurgiii”

  1. De acord cu tine, de aceea am un mesaj pentru criticii de pretutindeni: priviti mai intai in ograda proprie, priviti atent in oglinda, verificati-va propriile actiuni si abia apoi cantariti daca este cazul sa aruncati cu laturi in ceilalti. Accept criticile constructive, dar ma deranjeaza rautatile gratuite, care provin din neputinta si nefericire. Si nu ma refer la cele izolate, ci la acelea care par a nu se mai termina.

  2. poti, danny, te rog, spune exact la ce te referi?
    dar cum ramane cu cei in care te increzi si-ti insala asteptarile, apoi inventeaza tot felul de pretexte pentru a arata cat de ingrozitor esti tu, cel care le-ai dat nu mai mult, nu mai putin decat cheile de la casa si sufletul tau?
    plus de asta, uite, ai mai sus pe cineva care a fost impotriva proiectului tau de blog. eu am vrut sa aduc toti postatorii la tine, insa cei care-ti scriu pe acest blog, mai exact rice, s-a opus la acel moment vehement. uite un ex. bun de ipocrizie si succes in the same time.

    1. M-am referit la cei care critica de la inceput o initiativa fara sa o cunoasca prea bine.
      Inteleg ce vrei sa spui si cred ca nu poti sa mai ai de a face cu astfel de persoane, daca asa stau lucrurile.
      Apoi, nu ma intereseaza prea tare cine s-a opus, eu nu fortez pe nimeni sa vina pe blog, dar cine vine e binevenit. Este alegerea fiecaruia si n-am eu de ce sa-i judec.

Lasă un răspuns

