Sunt roman, roman raman


Astazi e Ziua Nationala a Romaniei, in care se implinesc 92 de ani de la Marea Unire. Cine citeste frecvent acest blog, stie ca nu mi-am vorbit tara de rau sau n-am facut-o atat de categoric ca altii, am incercat deseori sa scot in evidenta partea buna a lucrurilor. Prefer sa spun ca avem o tara perfectibila, in care se pot face multe lucruri bune.

Cu vreo 2-3 ani in urma, propuneam ca macar in aceasta zi sa nu ne mai gandim la ce nu ne convine in Romania, dar n-am gasit oamenii care sa achieseze la ideea mea, pentru ca in acest an sa descopar ca si alti oameni gandesc ca mine (indemna cineva astazi pe net „Macar o data pe an ar fi  frumos sa nu va injurati tara).

Anul asta, Ziua Nationala ii prinde pe multi dintre noi apasati de griji si nevoi, dar nu lipsiti de speranta ca ne va fi si mai bine. La multi ani romanilor de pretutindeni!

2 gânduri despre „Sunt roman, roman raman”

  1. ce chestie, din 365/6 zile anual, noi iubim romania doar pe 1 decembrie 🙂
    important e ca ne-a mai ramas si ziua asta de iubit- ca o programare la medic.
    te-am iubit intr-o miercuri, draga romania. anul viitor promit sa te iubesc intr-o joi, ‘ndca joi cade miercuri!

Lasă un răspuns

