De ce (nu) imi place iarna


Calendaristic vorbind, am intrat deja in anotimpul rece. Vremea insa ne menajeaza (si aici vorbesc de orasul meu), am avut parte de o saptamana cu vreme frumoasa la inceput (sau ca la meteo: „o vreme anormala pentru aceasta data”)urmata de un cod galben de frig si ninsori.

Am si motive pentru care imi place dar si pentru a nu-mi placea iarna. Imi place pentru ca include si perioada Sarbatorilor si toata atmosfera placuta din jurul lor: Craciunul- cea mai frumoasa sarbatoare a anului, atat de incarcata de simboluri, careia, din pacate, unii dintre noi i-am cam pierdut semnificatia. Un moment anuntat in orase  inca de la inceputul lunii printr-un spectacol luminos care iti bucura privirea de fiecare data si de traditionalele colinde.

Chiar si zapada imi place, insa doar pana ce ingheata, pasesti cu teama ca o sa aluneci, se creeaza polei, iar dupa ce se incalzeste putin, ramane doar mocirla. Vremea geroasa e o mare problema, frigul care-ti ingheata simturile indemnandu-te mai degraba sa ramai acasa.

Iarna nu e anotimpul meu favorit, dar ne ofera si diferite bucurii care ne fac sa trecem mai usor de ceea nu ne convine.

Luminile de sărbătoare ale Piteştiului foto: Loredana Dascălu Sursa pozei

2 gânduri despre „De ce (nu) imi place iarna

  1. Ai dreptate, nu te cred! :)) Pe zi ce trece realizez ca detest iarna. Chiar nu gasesc nimic frumos la ea. :)) Tie ce anotimp iti place, Danny?

Lasă un răspuns

