Facebook mania


Prestigioasa revista Time a oferit titlul de Persoana Anului 2010 lui Mark Zuckerberg, fondator al popularei retele sociale Facebook . Acest „premiu” este acordat de revista pentru o persoană care a avut o influenţă mai mare asupra evenimentelor din ultimele 12 luni.

Facebook a devenit de curând a treia cea mai mare companie de internet din Statele Unite , ceea ce scoate în evidenta interesul în creştere al investitorilor pentru site-urile de socializare. Reţeaua de socializare are peste 500 de milioane de utilizatori în întreaga lume. Time adauga ca Mark Zuckerberg  „a creat un nou sistem de schimb de informaţii şi de felul în care trăim toate vieţile noastre.”

Si aici, vin si spun ca, intr-adevar, Facebook a schimbat viata multora, prin feluritele lui utilizari si modalitati de a te tine conectat, de care eu unul am reusit sa ma tin deoparte astfel ca desi stau mult online, nu am dorit sa intru in lumea Facebook-ului. S-a facut chiar si un film intitulat „The social network” care am inteles ca trateaza acest subiect.

Voi aveti cont? Cum il folositi?

4 gânduri despre „Facebook mania

  1. Am cont si imi place. Potii sa afli multe chestii noi despre cunoscutii noi prin intermediul acestei retele sociale, nu e penibila ca hi5, promoveaza evenimente si te tine la curent cu tot ceea ce se intampla in zilele noastre. Eu sunt pro Facebook:)

  2. Am, dar nu stiu sa-l folosesc. Ma depaseste. Si oricum, am alte prioritati, alte pasiuni. 😉
    Ma lasa rece isteria asta cu facebook-ul. Doar pentru ca-i la moda, nu e un motiv suficient sa ma faca sa „imbratisez” un anumit lucru.

  3. mi-am facut, dar nu il folosesc …
    filmul este bun dar nu este nimic altceva decat o reclama facuta platformei

Lasă un răspuns

