Caro Emerald- A night like this


Propunerea mea muzicala de azi vine din Olanda. E vorba de o melodie care suna tare bine, are ceva special fata de alte piese pe care le-am auzit in ultimul timp, iti vine sa dansezi cand o asculti. Si clipul ei imi place, este chiar sexy, as zice si, dupa cum am citit, a servit si pentru un spot publicitar la Martini .

Se numeste „A night like this”, este interpretata de olandeza Caro Emerald si este difuzata de vreo cateva saptamani si la radiourile din Romania, unde am si auzit-o prima oara de altfel:

Lasă un răspuns

