Printul sau online-ul?


Am hotarat ca de azi sa relansez acest blog, dupa o perioada in care am lipsit de aici, pentru ca am avut de rezolvat niste treburi importante in offline si, odata ce am reusit cu brio sa le rezolv, sunt gata sa reiau seria articolelor.

Pentru ca am avut mult de citit (pe calculator) in vederea unui proiect pe care l-am sustinut, am remarcat ca, atunci cand am pagini intregi de citit, prefer, mai degraba, sa le citesc pe suport de hartie. Daca acest lucru nu se poate, fac un efort si citesc pe net dar nu reusesc sa ma concentrez in mod optim.

Acelasi lucru mi se intampla si la cititul presei. Desi ne gasim in epoca in care ziarele se citesc mai degraba pe net, iar obiceiul mersului la chioscul de ziare a devenit, pentru unii dintre noi, unul invechit, am ramas fidel cititului ziarelor in varianta lor printata si in virtutea unei obisnuinte greu de schimbat dar si pentru ca imi place sa si simt la mana hartia, pentru ca mi-am creat niste obiceiuri de cititor. Apropo, publicatiile glossy sunt asa placute cand le atingi foile.

Citesc destul de mult pe net dar n-as putea sa citesc, de exemplu, o carte pe noile gadgeturi aparute pe piata. Si, in alta ordine de idei, cu atat mai putin as putea sa ascult cum mi-este povestita o carte pe acele audiobook-uri. Este strict o opinie personala. Nu sunt refractar la noutati, dar nu adopt orice moda.

Voi cum preferati, sa cititi presa sau vreo lucrare, in online sau sunteti adeptii metodei clasice, de a citi ceea ce aveti de citit sau ceea ce va doriti sa parcurgeti, pe print?

3 gânduri despre „Printul sau online-ul?

  1. Depinde… cărțile mari, de 500-600 de pagini pentru documentare, le citesc pe calculator până la urmă. Nu prea am ce face.
    Dar pentru lecturi, pentru chestii mai scurte, prefer să le printez.

    PS: Bine ai revenit!

  2. Bine v-am regasit!
    @DianaEmma Esti de admirat daca faci asta
    @Nice N-as vrea sa o mai schimb curand, la inceputurile blogului tineam cate o tema vreo 6-9 luni.

Lasă un răspuns

