Trupa voastra preferata


Sunt multe piese din muzica romaneasca de care imi aduc bine aminte si ma gandesc ca parca n-au fost asa de promovate (deh, n-or fi fost atat de comerciale, pe cat se cerea) si chiar imi vine sa va intreb: va mai amintiti de piesa asta? Dar de cealalta? Asa si cu unele trupe de la noi care au lansat cateva hituri si apoi s-au despartit din diverse motive. Auzindu-le la radio, te gandesti: ia uite ce frumos cantau baietii/fetele astea, pacat ca s-au despartit! Daca inca mai canta, cu atat mai mare bucuria ca putem asculta in continuare melodiile lor.

Pentru ca in ziua de azi, nu prea se mai face muzica pentru suflet, mai sunt cateva trupe care poate o mai fac, se fac piese la kilogram, care trebuie sa rupa difuzoarele, sa fie difuzate cat de des posibil la radio si tv, sa aduca profit caselor de discuri (si poate si cantaretilor care sa mearga cu piesele si peste hotare, de aceea se canta tot mai mult in limbi straine).

Care este trupa/care sunt trupele care va plac cel mai mult din muzica romaneasca si de ce?

4 gânduri despre „Trupa voastra preferata

  1. Trooper,Travka,Kumm,Byron,Luna Amara,Urma, Maya,Ză Duff astea pe langa trupele consacrate Vita de vie, Iris, Holograf, Cargo, Compact, Taxi.
    Asta demonstreaza ca mai exista muzica buna in romania,trupe care nu creeaza pentru bani ci creeaza muzica pentru suflet.

  2. Mda, ai dreptate 🙂 Totul se face pentru bani, nu prea mai e nimic de calitate. Am si eu un articol in care ma plang de muzica super-difuzata la tv/radio.
    Muzica romaneasca… hm :)) Mie imi plac Voltaj, pentru ca stiu sa faca atmosfera si fiindca au melodii cu versuri optimiste, dar cred ca si ei au luat-o putin pe aratura 🙂 (ex: melodia cu Deepside Deejays…?!)
    AM descoperit recent o trupa faina, Byron 🙂 Bere Gratis sunt faini 🙂 Dar iti spun cu rusine ca nu prea mai ascult muzica romaneasca… Decat la petreceri, unde, ma rog, nu se gasesc decat melodii comerciale :)), si, destul de rar, acasa – doar daca-mi place in mod deosebit o melodie. Insa artist preferat nu am.

  3. Salut Daniel …

    Hmmm … sincer pentru moment doar 2 canterete imi mai trezesc „nebunia mizicala” din mine sa ma exprim asa … Rihanna – Whats my name, The only girl …. si Inna- Deja vu, 10 minutes!

    Sper ca esti bine si totul merge perfect in viata ta !

    Te salut si iti doresc numai bine !

Lasă un răspuns

