Femeia, eterna poveste


Dintotdeauna mi-a placut melodia asta, cred ca intrebarea pe care si-o pune cantareata surprinde bine relatia dintre barbati si femei: „What’s a woman with a man/What’s a man without a woman?” Cu toate ca aceasta relatie nu este mereu una amicala si mai exista si neintelegeri, barbatii ar trebui sa recunoasca faptul ca le-ar fi greu in viata fara femei. Fiindca ele reusesc intr-un fel deosebit sa-i completeze pe partenerii lor de viata.

Asa ca azi, de Ziua Internationala a Femeii, cred ca femeile din viata noastra ar merita sa le spunem, inainte de toate, La multi ani, sa le cinstim, sa le oferim flori, sa le inconjuram cu dragostea noastra! Altfel spus, sa aducem un omagiu femeii, aceasta frumoasa jumatate a vietii noastre!

3 gânduri despre „Femeia, eterna poveste”

  1. Drăguţă melodia :X
    Mulţumim de urări. Eu am încercat să îmi fac singură ziua mai frumoasă- n-am vrut să fiu dezamăgită 😆

    P.S. îmi place poza de antet

Lasă un răspuns

