Oameni de joasa speta


 Am tot ezitat sa ma apropii de acest subiect, pentru ca monopoliza televiziunile si ziarele, eu ce mai puteam aduce nou? Mai ales ca nu am urmarit emisiunile facute pe aceasta tema, afland cum se desfasurau ostilitatile ori din presa ori de pe net. Despre cele mai mediatizate divorturi din ultima perioada (in ordinea numelor de pe tricouri, Iri si Moni, Oana si Pepe) vorbim azi, dar dupa ce am indepartat partea frivola din aceste povesti, ia sa vedeti ce lucruri am observat.

De exemplu ca, odata taraboiul starnit, in ambele cazuri, unul din membrii cuplului l-a atacat pe celalalt. Astfel, dupa ce saptamana asta cuplul Oana-Pepe ne-a invadat pe toate canalele, iar Oana l-a facut in toate felurile pe fostul ei partener (dar cu care, chiar asa fiind, a convietuit un numar de ani), chiar ma intrebam ce asteapta cealalta pereche separata, ca parca erau la concurenta la un moment dat: care se desparte cu mai mare scandal.

Ei bine, am aflat azi ca fetita cuplului Columbeanu (prinsa, din pacate, la mijloc) va fi incredintata mamei sale.  Atata i-a trebuit lui Irinel, pentru a incepe sa o acuze ca practica cea mai veche meserie din lume si ca n-ar fi tocmai vreo inteligenta.N-am de unde sa stiu daca e asa sau nu, dar mie mi se pare josnic sa te exprimi astfel despre femeia care ti-a fost sotie, ti-a nascut un copil si cu care ai petrecut vreo 6 ani din viata.

Asadar, in ambele cupluri, am descoperit ca unul si-a dat arama pe fata, s-a dat in spectacol, aratandu-ne adevarata sa fata. Si noi, telespectatorii suntem, poate, vinovati, ca gestul de a inchide tv-ul sau a schimba canalul cand apar aceste persoane pare unul supranatural.

4 gânduri despre „Oameni de joasa speta”

  1. La TV ma ma uit doar la meciuri si uneori pe Discovery daca n-am somn seara. Gasesti pe net destule chestii interesante cu care iti poti ocupa timpul liber.
    Sa nu faceti totusi greseala sa credeti ca prostia e specifica doar Romaniei. Avea dreptate Einstein: prostia e infinita.
    Stirile de la posturile romanesti sunt 99% interne. Romanii nu au cultura stirilor externe. Euronews e o alternativa buna, zic eu.

  2. În cazul unor astfel de personaje nu se mai poate vorbi de carcater. Este vorba de „interesul scuză mijloacele”, cel pu’in ]n mintea lor. Cât despre scandalul Oana vs Pepe, tind să cred 90% că este regizat. Nu ştiu dacă ai observat, dar Pepe are din ce în ce mai multe concerte în ultima perioadă.

Lasă un răspuns

