Simfonia, la final


Am vizitat ieri editia a 34-a a  Simfoniei Lalelelor, sarbatoarea-emblema a orasului nostru, Pitesti si trebuie sa va spun ca mi-a placut ceea ce am vazut. Ma bucur ca aceasta traditie se pastreaza in continuare an de an si chiar daca, asa cum am auzit unele pareri, aceasta expozitie nu mai pastreaza stralucirea pe care o avea in alti ani. Cei care spun ca Simfonia nu mai are farmecul de altadata au si ei dreptate, fiindca in alti ani aranjamentele florale erau parca mai elaborate, erau mai multe tipuri de flori in vreme ce in acest an „oferta” a fost ceva mai saracuta, dar, chiar si asa, am admirat sincer cateva standuri.Anul acesta am avut parte  si de un concert sustinut de trupa Phoenix acompaniat de Filarmonica din Pitesti.

Chiar si asa, ramane un prilej de a te delecta, de a-ti bucura privirea cu aranjamentele florale pregatite de invitatii din tara si din strainatate. Simfonia Lalelelor este un eveniment care individualizeaza Pitestiul , care devine, pentru cateva zile, o capitala a frumosului si care atrage, in fiecare an, zeci de mii de vizitatori.

2 gânduri despre „Simfonia, la final”

Lasă un răspuns

