De ce m-am uitat la nunta regala


 Se spune ca sute de milioane de oameni din întreaga lume au vizionat la televiziune nunta regală a Marii Britanii, in care prinţul William s-a casatorit cu aleasa inimii sale, Kate Middleton. De ce m-am uitat si eu la aceasta ceremonie, careia i s-a alocat, pe buna dreptate, foarte mult spatiu astazi la tv?

Pentru ca din noianul de evenimente de care auzim si de stiri care ne tulbura, acesta este un moment deosebit, nu in fiecare zi avem ocazia de a vedea o nunta regala la televizor, de a vedea cum mai arata ceva lume buna, lume civilizata, de a lua o gura de aer proaspat dupa toate lucrurile neplacute pe care le vedem in restul timpului la televiziunile noastre. Decat divorturi, certuri si orori, prefer nunti transmise in direct si sa vad oameni bucurosi si eleganti. Stiu, suna a banalitate ce am zis, dar tin la parerea mea.

N-o sa va spun ca „basmele devin realitate”, asa cum scria pe un banner afisat de unul dintre numeroasele persoane ce se indreptau spre Palatul Buckingham, pentru a astepta noul cuplu princiar, pentru ca am remarcat ca lumea nu mai crede in povesti cu zane si Feti-Frumosi, e mult mai pragmatica. Chiar si asa, cred ca daca ne-am pierdut placerea sa ascultam o poveste, chiar si una romantioasa, toti aceia am devenit mai tristi. Iar povestea celor doi, cu toate accentele ei de telenovela, e una frumoasa.

Nu-mi pare rau ca am urmarit astazi ceremonia de la Westminster Abbey, imi plac evenimentele din care invat lucruri noi si care ma scot din banalul cotidian. Bine, nu ne schimba noua, romanilor obisnuiti, viata cu nimic, casatoria dintre printul William si Kate Middleton, dar de ce n-am arunca cate o ocheada si la ce se petrece in strainatate, evadand astfel din perimetrul nostru stramt?

2 gânduri despre „De ce m-am uitat la nunta regala

Lasă un răspuns

