Loteria iluziilor?


Mai toti care joaca la Loto viseaza la potul cel mare, acela care nu se castiga decat la Sarbatori, alegeri sau alte evenimente importante. Ceilalti nu vor sa castige atat de multi bani, nu pentru ca n-ar sti ce sa faca cu ei (desi poate ca mai sunt si din acestia), ci mai mult dintr-un calcul: un castig mare aduce si o raspundere mare- cum ii cheltui in mod chibzuit, altfel spus sa nu-i termini prea repede, desi tentatia e mare, precum si o ingrijorare pe masura, legata de modul lor de depozitare si de dorinta de a nu sti prea multa lume de asta.

Au fost multe cazuri in care oameni obisnuiti nu au stiut sa gestioneze aceasta schimbare radicala survenita in viata lor, dupa ce au luat premiul de la categoria intai. (chiar un argesean a fost primul loto-miliardar de dupa Revolutie, dar nu i-a mers prea bine apoi). Cu toate acestea, multi romani viseaza sa castige o suma mare dintr-o data, pentru a avea o viata fara griji si ii invidiaza pe cei avuti. Numai ca acestia din urma nu astfel au facut marile averi.

Eu, unul, am jucat foarte rar la Loto. Unii sunt de parere ca ar fi o inselatorie Loteria asta. Voi ce ziceti?

P.S.: Am vazut ca TVR are o emisiune de sine statatoare pentru tragerea Loto. Intercaleaza sectiunea in care ies bilele din urna cu momente artistice. Cel putin, editia difuzata joia are parte si de niste prezentatoare tare frumoase. Daca nu nimeresc numerele, m-as multumi si cu fetele. Sau fetele vin doar daca o sa castig?

2 gânduri despre „Loteria iluziilor?”

  1. Foarte rar joc la LOTO pentru ca sunt convins ca e o manarie nesimtita cu premii date DOAR de sarbatori mari sau de alegeri .. Cand am fost in IT, am jucat la ei la Loto si am ghicit 4 numere. Pacat ca erau pe variante diferite.. Ma faceam cu vre-o 10 mii.

  2. Eu nu joc la Loto, la jocuri de noroc in general. De ce? Simplu, pentru ca n-am noroc. 😛 😦 De ce sa arunc banii pe fereastra?

Lasă un răspuns

