Un itinerar pentru Romania


Poate ati aflat ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a anuntat ieri startul campaniei de promovare Romaniei ca destinatie turistica pe trei posturi de televiziune cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport. Ce inseamna asta? Pe o perioada de un an de zile, pe aceste posturi vor fi difuzate scurte spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde care sa promoveze ceea ce Romania are mai bun de oferit ca destinatie turistica. Acesta e unul din ele:

In alta ordine de idei, prestigiosul ghid turistic international Michelin s-a aplecat si asupra Romaniei, asa dupa citeam aici deunazi si a recomandat cateva locuri ce merita vizitate in tara noastra.

Altfel, ne place sa spunem ca avem o tara frumoasa, plina de atractii de toate felurile, dar la care ajungi mai greu din motive bine cunoscute. Pentru ca sunt sigur ca ati vazut mai multe locuri din Romania decat mine, altfel spus, sunteti mai umblati, va intreb: ce locuri mi-ati recomanda sa vizitez din tara, unde v-a placut mai mult, ce destinatii n-ar trebui sa ratez? Haideti sa cream impreuna un itinerar.

4 gânduri despre „Un itinerar pentru Romania

  1. Frumos articolul, mi-a placut atitudinea ta cat de cat pozitiva legata de tara 🙂
    CHiar mi-a placut reclama! Ne pune intr-o lumina favorabila.
    Iti recomand sa treci prin orasele Brasov, Timisoara, Piatra Neamt, Sibiu, Bucuresti, unde eu, personal, am fost, si merita sa mergi. Ar fi frumos sa ajungi pe la manastirile din Moldova, dar si Cozia de pe Valea Oltului e minunata.
    Am auzit ca ar fi foarte frumos si in Maramures, dar nu am fost pe acolo! 🙂

    • Aceasta atitudine cat de cat pozitiva am afisat-o si in alte articole, ea predomina in modul meu de gandire. La Sibiu, Bucuresti si la Cozia am fost, le-am retinut pe restul.

Lasă un răspuns

