Bloggingul pentru mine


 

Citind articolul acesta care mi-a placut foarte mult si pe care vi-l recomand calduros, am decis sa va spun niste lucruri despre blogging, asa cum il privesc eu.

In primul rand, am renuntat sa mai cred in afirmatia „scriu pentru mine, nu ma intereseaza traficul”. Am crezut si eu in ea, pana am decis sa nu ma mai ascund. Pana la urma, asta ne mana pe toti in lupta blogosferica, dorinta de a atrage atentia oamenilor cu opiniile pe care le exprimam online, altfel le-am scrie pe hartie. Dar te mai poti limita astfel in era internetului?

Ne creste inima tuturor cand vedem crescand cifrele de trafic iar unii viseaza si sa faca bani din asta. Sunt cat se poate de sincer cand spun ca pe mine nu ma preocupa sa fac bani din blog, e drept, insa, ca nici nu stiu daca as fi in stare.

 Personal, pretuiesc toate comentariile pe care le primesc fiindca eu consider ca am de invatat de la cea mai mare parte a oamenilor cu care vin in contact pe internet si imi place sa-mi confrunt parerile cu ale altora, sa cunosc oameni noi (atat cat se poate numi cunoastere cand conversezi printr-un monitor de calculator), sa descopar moduri noi de a gandi, de a privi o problema. De aceea le multumesc din suflet tuturor celor care comenteaza articolele pe care le gasesc aici.  Poate par solitar, dar sunt dornic de comunicare. 

Invat atat de multe lucruri din aceasta activitate si asta e unul dintre motivele pentru care nu m-as lasa.

Pentru voi ce inseamna bloggingul?

3 gânduri despre „Bloggingul pentru mine”

  1. Un mod de relaxare (in trecut) si unul de socializare. De ce in trecut? Pentru ca am obosit, dupa 1 an si ceva de activitate la cote maxime ma simt epuizata. Si pentru ca sunt si foarte stresata si nu ma mai pot bucura de nimic momentan.
    Probabil peste o perioada apele se vor mai linisti… Am observat ca activitatea propice pentru blogging este toamna si iarna, vara e cam pustiu in blogosfera.

    1. Eh, cu totii avem clipe din astea, important e sa trecem repede de ele. Si, intr-adevar, lumea mai pleaca vara, nu prea le arde de bloguri.

  2. „Scriu pentru mine, nu mă interesează traficul” … eu cred totuși că această afirmație trebuie să rămână acolo, în zona motivațiilor centrale pentru a avea un blog. Da, faptul că, după ce am scris chiar și două rânduri, un nou post, căutăm să vedem statisticile, să vedem cum mai stăm în trafic, în clasamente… pe planeta pământ… cred că este așa cum e la un meci de fotbal… vrei să știi și care este scorul. Dar, dacă ești fotbalist de exemplu, și stai cu ochii pe tabelă, poți fi sigur că vei privi doar cum înscriu alții. Ce ai tu de făcut este să joci. Iar în cazul blogului, să scrii. Cu cât ești mai aproape de lucrurile care te bucură, de pasiunile tale, cu atât vor fi și textele mai bune, și scorul se va modifica și el… Oricum, în pauza dintre sezoane mai putem învăța câte ceva…

Lasă un răspuns

