Declaratia zilei


Uite un om care stie ce vrea de la viata:

De ce n-ai gagică blondă, siliconată, injectată şi bronzată, cum se poartă acum în România?
Mie-mi plac femeile naturale. Am o relaţie stabilă de foarte mult timp şi rămân la ceea ce am, pentru că am lângă mine o femeie cuminte, în banca ei, care mă iubeşte, mă respectă, mă cunoaşte de-atâta timp. Nu faci casă cu o femeie care stă toată ziua prin cluburi, prin baruri, prin discoteci, pe la televizor. (Lucian Bute) Sursa

4 gânduri despre „Declaratia zilei”

  1. :)) Cam are dreptate Lucian, insa pana sa ajung la finalul articolului, am crezut ca declaratia iti apartine tie si in sfarsit te-ai decis sa faci marturisiri incendiare pe blog. 😀 😛

  2. Ca de obicei, Nicey a pus punctul pe i cu unghiuta. Si eu credeam ca uite, e ceva foarte interesaaaant si cald. Cand colo, era despre Lucian. Dezamagire:))

Lasă un răspuns

