Un inovator


Stirea zilei  de ieri a fost legata de moartea lui Steve Jobs, la varsta de 56 de ani – fostul director al companiei Apple, una din cele mai profitabile si mai importante companii IT din lume, care a lansat pe piata tehnologiilor moderne, produse folosite de oameni din intreaga lume, precum iPod, iPhone, iPad dar şi care a influentat considerabil industria PC-urilor, muzicală şi a telefoniei mobile. Un inovator.

Pentru necunoscatorii domeniului,  cred ca e o caracterizare corecta, bazata pe ceea ce am inteles eu referitor la realizarile sale, nefiind un utilizator al produselor Apple, pe care doar le-am admirat de la distanta. N-am sa rostesc cuvinte mari, le-ati auzit, probabil, in mass-media, ma refer doar la motivele pentru care aceasta stire a trecut drept una importanta, cu care s-au deschis buletinele de stiri.

Altceva, insa, vreau sa subliniez: am prevazut ca tinerii care folosesc astfel de gadgeturi vor sti sa aprecieze activitatea lui Steve Jobs si contributia pe care a adus-o domeniului in care s-a remarcat , pentru ca o pot cuantifica cu propria minte si nu se vor lansa in ironiile pe care le-am citit deseori pe net la adresa unor persoane cunoscute. Si atat cat am urmarit subiectul, cel putin pe retelele sociale, am vazut ca am avut dreptate.

3 gânduri despre „Un inovator”

  1. Personal sunt depasita de noutatile din tehnologie. Nu ma descurc si sufar enorm ca lumea virtuala a pus stapanire pe noi, ca se inventeaza atatea gadgeturi pe care nu le pot folosi. Totul este acum computerizat, tehnologizat, o sa uitam pana si sa scriem de mana…
    Sunt coplesita si demoralizata.

Lasă un răspuns

