Ca-n anii ’90


Am gasit recent acest articol si mi-am adus aminte ca si eu fac parte dintre cei mentionati in el. De altfel, suntem o intreaga generatie vizata, cei care au crescut in anii ’90 si, chiar daca nu am incercat toate lucrurile mentionate, imi aduc aminte cu placere de aceasta decada.

Fara sa cadem in butoiul cu melancolie sau sa devenim nostalgici dupa vremuri nu chiar atat de demult apuse (altii au facut-o cu mai mult succes decat as face-o eu), sa ne reamintim de anii ’90 si de cateva dintre marcile lui. Chiar daca un cantec de succes spune: „Anii care trec nu mai pot sa revina/ Anii cei mai buni sunt cei care or sa vina”

1. Discheta 2. Pagerul 3. Walkmanul 4. Telefonul public 5. Macarena 6. Scrisul de mână 7. Agenda cu numere de telefon (Nu exista Facebook) 8. Oracolele (Nu exista Facebook) 9. Casetele video (nu exista Youtube) 10. Jocul „Nu te supăra frate”

Care sunt cele mai frumoase amintiri ale voastre din anii ’90? ( ca tot castiga intruna decada asta la”InTrecerea Anilor”)

2 gânduri despre „Ca-n anii ’90”

  1. Muzica… mă rog, nu aș numi-o muzica mea preferată, dar îmi trezește amintiri plăcute.
    Copilăria mea. 😛
    Scrisorile. De fapt scrisul de mână… atât de în vogă atunci și de uitat acum.
    Faptul că trebuia să muncești mai mult pentru a ține legătura cu oamenii și pentru alte multe alte lucruri în general; deci aveai o satisfacție mai mare.

  2. Nu neaparat in ordine ierarhica de importanta pt. mine:
    1. http://www.youtube.com/watch?v=78–GgZuGHw
    2. http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs
    3. Rated R: http://www.youtube.com/watch?v=6htAxhykemU
    4. Am fost si eu aici ! http://www.youtube.com/watch?v=6htAxhykemU
    5. amintiri mai putin placute despre teste, lucrari de control, teze, etc., dar totusi cu omagiu catre profesoara mea de Fizica care in prima zi din clasa a 9-a la prima ora de Fizica ne-a si dat un quizz, ca sa vada cam pe unde ne situam cu cunostintele despre aceasta disciplina, si eu nu m-am mirat prea tare ca am luat 4 (patru), insa totusi m-am mirat destul de sincer ca unii chiar au reusit sa ia 8(opt), si mi-am dat seama ca viata la liceu va fi cam complicata pt.
    mine, in orice caz mai complicata ca la scoala generala, unde mai luam si acolo note mici din cand in cand, dar totusi, de obicei, eram mai iertat, profesorii se indurau macar de un 5, deoarece eram in general cuminte si nu faceam zarva prea mare, dar mi-am dat seama ca la liceu nu o sa prea mearga doar pe buna purtare…drept care mi-am si reevaluat rapid filozofia de viata, am adoptat motto-urile din cantecul lui Edith Piaf, „Non, je ne regrette rien”, plus cuvintele lui Scarlett O’Hara din „Pe Aripile Vantului”, „Tomorrow is another day !”, si mi-am decis macar sa-mi traiesc viata daca tot o sa raman repetent, etc., nu m-a mai interesat nici nota la purtare prea mult, m-am decis sa ma concentrez asupra altor competente posibil utile in viata…insa totusi, acum, sincer, NU pot sa dau vina tocmai pe doamna de Fizica si quizz-ul ei, in legatura cu anumite comportamente delincvente ale mele din decursul liceului izvorate din adoptarea acestei noi filozofii de viata, si cred ca am mai avut si eu un grad de raspundere pentru acest fel de comportament, desi eram inca legal minor, s-a „sters” cazierul” de-atunci, etc.
    6. Revelionul 1999-2000, petrecut aici: http://www.youtube.com/watch?v=uQQ0bVpTuZM , unde, in resort-ul respectiv, toti s-au apucat sa bea de la ora 7 PM cand era Revelionul la New York, si au continuat, din ora-n ora sa celebreze, cu sampanie, alte bauturi alcoolice, fluieraturi, si pupaturi Revelionul din Central Time zone, Mountain Time zone, West Coast zone, etc. , pana cand s-a facut revelion si in Hawaii ! A fost un revelion misto, nu m-am imbatat prea rau, deoarece eu nu le prea am cu alcoolul, dar totusi am baut si eu acolo de nivel de m-a durut capul a doua zi !

    Asta e ! Am fost un copil privilegiat, nu pot sa neg acest lucru.

Lasă un răspuns

