Ma bucur pentru Steaua


Steaua a reusit sa se califice in optimile Europa League.  Mai exact, Steaua este singura echipa romaneasca de fotbal care va juca in „primavara europeana”.

„Ros-albastrii” s-au calificat in 16-imile Europa League in ultima etapa a grupelor, dupa o victorie cu 3-1 in fata echipei cipriote AEK Larnaca („dubla” Nikolic si Rusescu), in fata celor 50.000 de spectatori care au umplut „Arena Nationala”., creand o atmosfera uluitoare, cum n-am mai vazut demult la un meci al Stelei. Si bucuria de dupa meci a fost fara margini, jucatorii si suporterii au uitat de ani de neimpliniri, de evolutiile neconvingatoare, de schimbarile dese de antrenor, pusi in fata unui succes mult asteptat.

La modul cel mai sincer, si eu ma bucur pentru Steaua, pentru fotbalul romanesc in general fiindca va da o echipa in „primavara europeana”. Poate pe cea mai reprezentativa, cea care a contribuit constant la cresterea coeficientului UEFA pentru Romania si cea care antreneaza cele mai mari pasiuni printre microbistii romani. Nu m-as considera un fan infocat, dar nu pot sa nu recunosc evidenta.

Nu-mi place ca, la fel ca de obicei, patronul Gigi Becali se impauneaza cu reusitele echipei sale si atrage atentia mai mult asupra lui decat asupra celor care au fost in iarba. Dar asta e personajul, ne-am obisnuit cu el, ii ascultam iarasi, cu un zambet in coltul gurii, declaratiile sale la cald, ca Steaua va invinge orice echipa care-i va iesi in cale de acum. Dar, mai presus de toate, Steaua a castigat, dupa cea mai buna saptamana din acest sezon, liniste.

3 gânduri despre „Ma bucur pentru Steaua

  1. Personajul Jiji e…jenant. Cred ca si el isi da seama si mai rau face ca stie ca asta vinde. Cat despre Steaua, dincolo de superba calificare, as vrea sa remarc o anumita imbunatatire in jocul echipei. Ceea ce nu poate decat sa imi dea sperante pentru retur. Ca turul a fost cam umilitor…

  2. Si eu ma bucur si nu pot sa nu ma „impaunez” si eu… cine nu are jucatori de la Poli, sa-si cumpere:)) Ma bucur pentru Nicolic, a fost unul dintre pariurile mele si mi-a iesit! Acum, Steaua ar avea nevoie de ceva ce nu pare sa poata avea, adica liniste si nu multe transferuri. Sa-l lase linistit pe Ilie Stan care pare a fi ceea ce trebuie.

Lasă un răspuns

